مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم‌ترین عامل تصادفات استان اصفهان است و ایمنی راه‌ها تنها ۳ درصد در وقوع حوادث نقش داشته است.

عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم‌ترین عامل تصادفات در اصفهان است

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان اظهار داشت: عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم‌ترین عامل تصادفات استان اصفهان است و ایمنی راه‌ها تنها ۳ درصد در وقوع حوادث نقش داشته است.

وی بیان کرد: آمار تصادفات جاده‌ای در ۱۰ سال گذشته در استان اصفهان کاهشی بود، اما امسال مثل کل کشور روند افزایشی داشته که خطای رانندگی و مشکلات فنی و ایمنی خودرو مهم‌ترین عامل در وقوع حوادث بوده است.

دادخواه افزود: مشکلات راه و جاده در وقوع تصادفات ۳ درصد نقش داشته که سعی شده با ایمن‌سازی، نصب علائم و اصلاحات هندسی ایمنی افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی وقوع تصادفات عنوان کرد: رشد سفرها در شش‌ماهه امسال در وقوع حوادث نقش داشته و این آمار فزاینده شده است.

وی به دغدغه رانندگان در خصوص اصلاح آسفالت جاده‌ها اشاره کرد و گفت: پروژه روکش آسفالت در سطح جاده‌های استان اصفهان در حال انجام است.

دادخواه خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های راهداری به همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان مثل آب، گاز و برق برای جابجایی تأسیسات نیاز دارد و هر قدر همکاری مسؤولان این سازمان‌ها بیشتر باشد سرعت کار نیز افزایش می‌یابد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.